Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 18:14 - Устни за целувки
Автор: missbeauty Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2551 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 01.12.2013 18:17


 Устните са най-нежната част от лицето. С тях правим най-сладките неща - говорим, опитваме, целуваме. 

image

И затова устните трябва да са в най-добрия си вид, защото само така няма да ви болят и ще усещате всички тези прекрасни неща. 

Слава богу, устните не искат кой знае колко усилия. 

1. Хидратация, хидратация, хидратация. Не излизайте без балсам за устни. Говоря за балсам, не за гланц. Балсамите даряват устните с онзи предпазен мазен слой, който те самите не притежават. 

Аз дори когато излизам в парка, взимам ключове и балсам. Иначе за 2 часа устните ми изсъхват, нацепват се и болят ужасно. 

2. Ексфолиране от време на време. Това е много полезно занимание, но не трябва да прекалявате с него. Направете го, за да подобрите кръвообращението на устните, да премахнете мъртвите кожички, ако имате такива и за да подготвите за силно хидратиращия балсам след това. 

3. Цвят. Тук е силно въпрос на вкус - дали ще изберете цветен балсам, червило, гланц с блясък или всичко едновременно. 

Това, което аз лично практикувам, е следното - когато излизам с приятелки или отивам на работа, слагам червило (фен съм на червилата отскоро, затова ще им отделя отделен постинг). Когато ще излизам с мъжа ми, си слагам само безцветен балсам, който знам, че попива бързо. 

Мъжете просто не харесват лепкавото усещане когато ни целуват. Не харесват и петната по лицето си, яката на ризата и където ви хрумне да го целувате. 

Още по-глупаво е, някои мои познати го правят, да кажат на мъжа "не ме целувай, ще ми развалиш червилото" - нали именно заради мъжете се правим красиви. 

Естествено, няма хидратиращ балсам, който да замести пиенето на вода. Така че не се лишавайте от хидратация от вътре и малко блясък отвън. И целувайте на воля :) 

Ето моите незаменими помощници в поддържането на устните ми във форма. 

Балсам за устни NIVEA Essential Care. Това Е най-добрият балсам за устни на света. Цветните му варианти, които са с аромат на череша, манго или каквото там беше, ми изсушават устните страшно много. Но този е неповторим. 

image

Нежна грижа на Орифлейм ми стои на нощносто шкафче. След като си намажа лицето с крем, преди да заспя, слагам от този балсам върху устните и ноктите. Сутринта ефекта на устните е "Анджелина Джоли", защото цяла нощ са стояли хидратини, без да ги облизам или да ям. Опитайте и вие, наистина става пухкави и сочни. 



image



А вие какви балсамчета за устни ползвате?



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: missbeauty
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 41422
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 116
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930