Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2013 06:53 - ВВ крем - между крем за лице и грим
Автор: missbeauty Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5001 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 27.11.2013 07:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Ако се чудите откъде се появи ВВ кремът, аз си го поръчах :) Години наред се чудех защо няма нещо средно между крем и фон-дьо-тен. Хем да се нанася лесно, хем да дава цвят на лицето, без да е тежко. 

И хоп, те взеха, че измислиха ВВ крем. 

Ако по някаква причина не сте гледали никаква телевизия, не сте ходили в козметичен магазин и не сте отваряли списание през последните две години, нека да ви кажа и аз какво е ВВ крем. 

Да е крем, не е крем. Да е фон-дьо-тен, не е. Не е и слънцезащитен крем. Той е всичко в едно.

С помощта на ВВ крем хидратирате лицето, придавате му еднакъв цвят, все едно сте с професионално нанесен фон-дьо-тен, и се предпазвате от слънцето, ако кремът ви съдържа SPF фактор. 

Само с едно нанасяне тенът става като на момиче от списание. Ако не ви се гримира много, това е идеален вариант да имате поддържан вид.

ВВ кремът е една малко чудо, което е особено подходящо за зимата. С негова помощ малко посивялото от липсата на слънце лице става с приятен прасковен цвят, малките несъвършенства са прикрити и най-вече сенките под очите изчезват с едно движение. 

Това, което харесвам също на тези кремове е, че попиват в лицето и не се наслояват на мимическите бръчки около устните и очите. Става наистина като втора кожа.

И не ми се струва, че съм излязла с голо лице срещу снега и студа.

Първият ми опит да се снабдя с такъв крем беше няколко години преди да навлязат ВВ кремовете.

Тогава Nivea пуснаха един озаряващ крем, но той беше с блестящи частици, все едно брокат и след две намазвания просто го изхвърлих. 

image 

Първият ми истински ВВ крем беше този: 

image
Толкова му се радвах, че си слагах дори като си седях вкъщи. Струваше ми се невероятно как с едно нанасяне изчезват сенките, пъпчиците и изобщо -нормалните за една кожа зони с различен нюанс. 

На следващата зима, защото според мен ВВ крем трябва да се ползва само тогава, пробвах хидратиращ тониращ крем на Орифлейм. 

Бях много доволна от резултата, но не знаех, че сухата кожа има нужда от допълнително хидратиране преди това и лицето ми стоеше малко сухо. 

Този тониращ крем го препоръчвам на всички със смесена/мазна кожа. 

image

От вчера съм с нов ВВ крем, но тъй като тази есен кожата ми просто би рекорда по сухота, първо слагам подхранващ крем за лице и после ВВ крем. Наистина съм мнооого доволна и горещо препоръчвам да пробвате чудото на ВВ кремовете, ако все още не сте. 

image

А сега отивам да се намажа с крем ;) 

Ваша Мис Бюти




Тагове:   грим,   Nivea,   Oriflame,   вв крем,   eveline,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vishnichka - Наша Мис Бюти!;)
27.11.2013 13:25
Сърдечно благодарим за споделеното и изчерпателните съвети!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missbeauty
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 41418
Постинги: 8
Коментари: 15
Гласове: 116
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930